Ochrona przed wypadkami

Ochrona przed wypadkami

Codziennie zadarza się 20.000 wypadków!!! Zabezpiecz sam siebie i swoją rodzinę od następstw nieszczęśliwych wypadków.

Czy to w trakcie sportu, czy przy pracy domowej lub na ulicy, dlatego może przydarzyć się każdemu z nas ! Unfallversicherung oferuje Ci finansową ochronę, aby Tobie i Twojej rodzinie zabezpieczyć koszty materialne spowodowane wypadkiem i ich następstwem. Ochrona ubezpieczenia wypadkowego obejmuje trwałe następstwa od nieszczęśliwych wypadków, przejmuje odpowiedzialność za skutki zdarzeń niezależnie od miejsca i chwili ich zajścia. Zaletą ubezpieczenia jest możliwość dostosowania umowy pod względem czasu ochrony, zakresu ochrony, wysokości sumy ubezpieczenia i świadczeń dodatkowych do indywidualnych potrzeb ubezpieczonych osób.

Dostosuj swoje potrzeby do oferty ubezpieczenia wypadkowego:
Unfall Profi: dla małych i dużych przedsiębiorców oraz ich rodzin
Unfall Start: dla młodych oraz aktywnych osób
Unfall Aktiv: dla rodzin bez dzieci, osób samotnych
Unfall Familie: dla rodzin oraz dla samotnie wychowywujących dzieci

Zakres ochrony podstawowej oraz świadczenia dodatkowe:
świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu
świadczenie z tytułu całkowitego lub częściowego trwałego inwalidztwa
świadczenie za leczenie uciążliwe
świadczenie rentowe z tytułu niezdolności do pracy
dieta szpitalna wypłacana za okres hospitalizacji
świadczenie z tytułu śmierci w wyniku wypadku
rehabilitacja powypadkowa: RehaHilfe

6 Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. Wypadki czasami się zdarzają i bardzo często niestety my nie mamy na to wpływu. Dlatego ja jestem zdania, ze dobrym pomysłem jest posiadanie dodatkowego ubezpieczenia. Dzięki porównywarce ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ mamy możliwość wyboru najbardziej korzystnej dla nas polisy ubezpieczeniowej.

    AntwortenLöschen
  3. Niestety akurat wypadki to są całkowicie zdarzenia losowe i niestety na to nie mamy praktycznie żadnego wpływu. Jednak sama wiedza o ubezpieczeniach jest bardzo ważna. Moim zdaniem fajnie to zostało opisane na http://kompleksowaochrona.pl/ i jestem przekonany, że jak dla mnie takie miejsca dużo dają.

    AntwortenLöschen
  4. Na pewno takim ubezpieczeniem na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie/na-zycie jesteśmy w stanie zapewnić sobie większą ochronę niż bez niego. Zresztą ja jestem zwolenniczką jeśli chodzi o różnego rodzaju polisy ubezpieczeniowe.

    AntwortenLöschen
  5. Tak to prawda posiadanie dobrego ubezpieczenia OC jest czymś niezwykle ważnym i muszę przyznać, że ja zawsze staram się mieć auto holowanie w cenie polisy. Tym bardziej, że już miałam okazję skorzystać z oferty http://cukierski-auto-hol.pl/ i właśnie ta pomoc drogowa uratowała mnie z opresji.

    AntwortenLöschen
  6. Kiedy musiałem pozbyć się mojego starego samochodu, szukałem firmy, która zaoferuje mi kompleksowe usługi związane z demontażem i złomowaniem. Znalazłem https://zlomujemy24h.pl/ i byłem bardzo zadowolony z ich profesjonalnego podejścia. Szybko ustalili termin, przyjechali na miejsce i zajęli się wszystkim sprawnie. Polecam każdemu, kto szuka solidnej firmy w tej branży.

    AntwortenLöschen