Oferty ubezpieczeń na Gewerbe (ubezpieczenie zdrowotne)


Oferty ubezpieczeń na Gewerbe (ubezpieczenie zdrowotne)

Prowadzisz działalność gospodarcza w Niemczech i szukasz korzystnego ubezpieczenia zdrowotnego?
Wyślij nam swoja dokładną datę urodzenia a bezpłatnie prześlemy Ci ofertę!
Ubezpieczenie zdrowotne:
•Bez konieczności badania lekarskiego i stomatologicznego
•Bez obowiązku nadpłaty zaległych składek ustawowych
•Gwarantowana stabilność składki
•Bez konieczności zawierania umowy na wypadek opieki
•Bez konieczności doliczenia ustawowego 10% dodatku do taryfy glownej
•Dodatkowe świadczenia wypadkowe
•Ubezpieczenie ważne na terenie całej Europy
Wyślij datę urodzenia na adres mail: i.franz@office-pro.eu

4 Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. Obecnie szukam polisy, która podobna jest do następującej oferty ubezpieczeniowej https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie. Najbardziej zależy mi by oferta była kompleksowa oraz dopasowana ściśle do moich potrzeb. Powyższa oferta zapewnia ochronę przed dużą liczbą nieoczekiwanych zdarzeń, takich jak choroby oraz wypadki. Ponadto daje też możliwość wypłaty wszystkich świadczeń po skończonym pobycie w szpitalu.

    AntwortenLöschen
  3. Ja nigdy nie miałam okazji korzystać z takiego czegoś bo ten program chyba funkcjonuje tylko w Niemczech. W moim przypadku kiedy naprawdę potrzebuję ubezpieczenia to poprzez porównywarkę ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ w zaledwie kilka chwil mam możliwość znalezienia fajnego ubezpieczenia.

    AntwortenLöschen
  4. Samo posiadanie ubezpieczeń w wielu przypadkach jest dobrowolne i tylko niektóre z nich musimy mieć, jak np. ubezpieczenie OC na pojazd. Ja bardzo chętnie korzystam z ofert na http://swiatubezpieczen.net.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej każdy z nas może znaleźć tam dobrą ofertę dla siebie.

    AntwortenLöschen